[ See all 34 tracks in one page ]

Track 1 to 10 of 34 Chipmunk Lyrics

Armageddon Chipmunk and Wretch 32

Look, I never fail to turn up my weakness, I supply teachers. A musical genius I should write speeches Father forgive me, I sin with the women I...

Beast Chipmunk and Loick Essien

I came from the London underground Then I took my sound and spread it over ground Yes I'm leveling over clouds I'm on top but holding it down The ...

Big Skepta and Chipmunk

They say "Skepta, you must get loads of girls" The music's picked up now Tell em like J2k, nah, it's all switched up now She thinks that if she tal...

Business Chipmunk and Young Spray

I'm just mindin' my business Handlin' business, there's no love for you lad it's business I'm just mindin' my business Handlin' business, there's n...

Champion Chris Brown and Chipmunk

Some people have to learn Some people wait there turn Some people have to fight Some people give it up They wanna hold you back, tell ‘em pee of...

Chip Diddy Chip Chipmunk

Dear, I love music baby There goes the kiss because shes my lady But everybody wants to try me lately So I'm easin' of the bus n peddle biking late...

Dear Family Chipmunk

Dear dad I know your having problems with marge, But as long as I am living with her, she can't bring anuver man In that yard. and I know that you s...

Diamond Rings Chipmunk and Emeli Sandé

I rhyme rhyme, that's why I shine shine, And you can roll anyone of my shows, No lights in my bag no eye sight I gotta keep on ryhmin' man, So...

Every Gyal Mavado and Chipmunk

In the beginning we are seeing we are Every gyal I'm on said In the beginning we are seeing we are Every gyal I'm on said There ain't a bulletpr...

Flying High Chipmunk

You know we flying high (Ay ay, ooh, ooh, ay yeah) I got 'em singing like (Ay ay, ooh, ooh, ay yeah) Ten bottles today man Let's drink two and ...
Chipmunk Lyrics Archive page 1 of 4